مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-12سياسي

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی توطئه های رنگین دشمنان راباطل کرد


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران حضور باشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را باطل السحر توطئه های رنگین دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح یکشنبه در نشست فعالان فرهنگی استان با اشاره به حضور حماسی و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران در راهپیمایی میلیونی جشن انقلاب بر جمهوریت و اسلامیت نظام مهر تأیید زد.

سلگی با تاکید بر جلوه دینی انقلاب اسلامی افزود: مردم به عنوان محور و پایه این انقلاب حرکت نظام بر بستر آموزه های دینی و ولایی را برای چندمین بار تأیید کردند.

وی حضور کم نظیر و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرمعنا ونشانه سرزندگی و نشاط انقلاب اسلامی دانست وافزود: انقلاب اسلامی جهان شمول و واجد انگاره های معنوی بی پایان است.

این مسئول سیاسی با اشاره به فتنه انگیزی چند ماهه اخیر دشمنان در کشور افزود: راهپیمایی شورانگیز و میلیونی مردم در 22 بهمن، باطل السحر تمامی توطئه و فتنه های رنگین استکبار و متحدان آن علیه انقلاب اسلامی بود.

سلگی با بیان اینکه مردم صحنه های غرور انگیز و عزت آفرینی را در 22 بهمن امسال خلق کردند افزود: این صحنه ها به زیبایی پیوند عمیق مردم با آرمان های نظام اسلامی را به تصویر کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی توطئه های رنگین دشمنان راباطل کرد

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی توطئه های رنگین دشمنان راباطل کرد