مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-12سياسي

رسیدگی به مشکلات حقوقی 2 هزار و 644 نفر در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه


مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در دی ماه 1401 برای 2 هزار و 644 نفر مشاوره حضوری صورت گرفته و موارد لازم به مراجع قضایی منعکس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه،سیدعلی اصغر رفاهی ، درباره ملاقات های مردمی صورت گرفته در دی ماه سال 1401 در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، اظهار کرد: یکی از رویکردهای واحد پاسخگویی، توجه عمیق تر و بیشتر به جنبه های حقوقی مسائل مطروحه و ارشاد متقاضیان است و در حال حاضر در واحد ارشاد و معاضدت حقوقی علاوه بر قضات متعدد مستقر در این اداره ی کل، یک کارشناس حقوقی ثابت نیز در مجموعه وجود دارد که نسبت به راهنمایی و ارشاد حقوقیِ مراجعان اقدام می کند.

وی افزود: در خصوص مراجعان حضوری، نتیجه نامه نگاری ها به استان دریافت می شود و در خصوص مکاتبات صورت پذیرفته و همچنین پاسخ هایی که از استانها به این اداره ی کل ارسال می شود و جهت پرهیز از حضور مراجعین، واحد پاسخگویی تلفنی به مردم نیز تعبیه شده است.

  مدیر کل مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در دی   ماه 1401  برای  2 هزار و 644  نفر مشاوره حضوری صورت گرفته و موارد لازم به مراجع قضایی منعکس شده است.

  رفاهی اظهار کرد: میانگین زمان انتظار برای مکالمه با مشاور به صورت حضوری  در این ماه  11  دقیقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات حقوقی 2 هزار و 644 نفر در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

رسیدگی به مشکلات حقوقی 2 هزار و 644 نفر در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه