مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-12ورزشي

20 هفته از داوری ها لطمه خورده ایم/ به دنبال جوسازی نیستیم


مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در 20 هفته گذشته سودی از داوری ها نبرده ایم که هیچ همواره از نحوه قضاوت داوران چه در همدان چه خارج از خانه لطمه خورده ایم.

- علی قربانی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به جوسازی بعضی از تیم ها هر هفته بعد از پایان مسابقات اظهار کرد: تیمی هستیم که در 20 هفته گذشته حتی یک پنالتی به سود ما گرفته نشده که چندین باز نیز به اشتباه حتی در خانه به ضرر ما داوران پنالتی گرفته اند.

وی افزود: با قطعیت می گویم در 20 هفته گذشته از لیگ دسته اول فوتبال کشور از داوری ها سود نبرده ایم که ضرر هم کرده ایم اما هیچگاه تا به این هفته اعتراضی به قضاوت داوران نداشته ایم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه هیچگاه علیه داوران لیگ جوسازی نکرده ایم، گفت: متأسّفانه بعضی از تیم ها یاد گرفته اند بعد از پایان هر مسابقه علیه داوران و کمیته داوران جوسازی می کنند تا شاید در بازی بعدی بتوانند سودی ببرند.

قربانی خاطرنشان کرد: در این میان با کمال تأسف تیم های بی حاشیه و مظلومی مانند ما متضرر می شوند چون هیچ وقت اعتراضی نمی کنیم.

وی با درخواست از فدراسیون و کمیته داوران بیان کرد: ما نمی خواهیم داوری به نفع ما سوت بزند همانطور که در 21 هفته گذشته زده نشده اما انتظار داریم فدراسیون و کمیته داوران در نیم فصل دوم که حساسیت ها به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هفته از داوری ها لطمه خورده ایم/ به دنبال جوسازی نیستیم

20 هفته از داوری ها لطمه خورده ایم/ به دنبال جوسازی نیستیم