مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-12سياسي

آزادی تعدادی از زندانیان همدانی همزمان با یوم الله 22 بهمن


دادستان همدان با اعلام اینکه همزمان با یوم الله 22 بهمن، شماری دیگر از زندانیان آزاد شدند، گفت: روند بررسی پرونده های دیگر برای تطبیق با شرایط عفو با حضور تعدادی از قضات ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر شامگاه شنبه با حضور در زندان مرکزی همدان و در جمع زندانیانی که بررسی پرونده های آنان برای آزادی به اتمام رسیده، گفت: امروز تعدادی از این زندانیان که مشمول عفو رهبری شده اند به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آزاد می شوند.

وی با بیان اینکه روند بررسی پرونده های دیگر زندانیان برای تطبیق با شرایط عفو همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: معاون اجرای احکام و تعدادی دیگر از قضات به طور مستمر هر روز در زندان هستند تا در امر آزادی زندانیان مشمول عفو عمومی سرعت ببخشند.

دادستان همدان در ادامه، لازمه داشتن جامعه ای سالم و عدالت محور را برخورداری آن جامعه از دو بعد ایمانی و اعتقادی یعنی توجه ویژه به نماز و قرآن برشمرد و تصریح کرد: در آموزه های دینی ما بر اقامه نماز که به نوعی سخن گفتن بنده با خالق خویش است تأکید بسیار شده، چرا که نماز انسان را از هر بدی و منکری دور می سازد.

خانجانی موقر همچنین تلاوت قرآن به ویژه توجه به معانی و تدبر در آیات نورانی را روشنی بخش مسیر سعادت بشری هم در دنیا و هم در آخرت دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی تعدادی از زندانیان همدانی همزمان با یوم الله 22 بهمن

آزادی تعدادی از زندانیان همدانی همزمان با یوم الله 22 بهمن