مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-12اجتماعي

آموزش حقوق محیط زیست به کودکان در عصر تکنولوژی


یکی از فرصت های آموزشی در عصر انقلاب تکنولوژیک؛ بازی های رایانه ای هستند که ضمن سرگرم سازی مخاطب امکان انتقال محتوای حقوقی زیست محیطی را نیز فراهم می آورند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: محمدمهدی سیدناصری، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه حقوق کودکان و نویسنده و مترجم کتاب هایی همچون: سازمان ملل متحد را بهتر بشناسیم ، حمایت از حقوق کودکان در اسناد سازمان ملل متحد ، حمایت از حقوق کودکان از منظر حقوق بین الملل بشردوستانه و حقوق فردی و اجتماعی کودکان و حمایت از حقوق کودکان کار در اسناد سازمان ملل متحد در یادداشتی که برای خبرگزار مهر ارسال کرده از ضرورت آموزش حقوق محیط زیست به کودکان در عصر تکنولوژی نوشته است.

مشروح این یادداشت را در ادامه بخوانید: در دهه های اخیر، بشر با دگرگون سازی، محیط زیست، خود را با تغییرات عمده ای مواجه کرده است.

برای برقراری تعادل طبیعی، انسان ناگزیر به تغییر شیوه زندگی به سمت توسعه پایدار است که این تحول می تواند تغییرات عمده ای در جامعه کنونی و نیز نسل های آینده به وجود آورد.

کلید رفع بحران های زیست محیطی در آموزش و اصلاح رفتار انسان با محیط پیرامونش است.

انسان به واسطه هیپنوتیزم عصر تکنولوژی از فروغی که جوهره ی وجودی اوست، دور شده است اما نباید فراموش کرد که فناوری به خودی خود بد نیست بلکه نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حقوق محیط زیست به کودکان در عصر تکنولوژی

آموزش حقوق محیط زیست به کودکان در عصر تکنولوژی