مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-12سياسي

دولت سیزدهم ارتباط گسترده ای با مردم دارد / فضای همدلی در خراسان جنوبی فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نشان داده است که عزم خود را برای خدمت به مردم بکار بسته است، - گفت: مجلس همراهی بسیار خوبی با دولت برای انجام کار ها دارد و امروز یک همگرایی و همدلی خوبی بین مسئولان در کشور برای خدمت به مردم وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی فضای همدلی خوبی برای کار کردن فراهم است و چنین وضعیتی باعث می شود که مردم هم دلگرم تر باشند، گفت: علما همواره در همه استان ها محور فعالیت و همدلی در استان ها بوده اند و وجود آیت الله عبادی در خراسان جنوبی بسیار مغتنم است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه الحمدلله استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار خوب بوده است، گفت: این حضور نشان می دهد که مردم اصل نظام را باور و اعتقاد دارند و اجازه نمی دهند که خدشه ای به آن وارد شود.

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان ماه امسال باشکوه تر از سال های قبل بود و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، اظهارداشت: امسال در 22 بهمن مردم احساس کردند که این راهپیمایی یک رزمایش و مانور قدرت در مقابل دشمنان است و اعیاد ماه رجب هم معنویت خاصی به این مراسم داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم ارتباط گسترده ای با مردم دارد / فضای همدلی در خراسان جنوبی فراهم است

دولت سیزدهم ارتباط گسترده ای با مردم دارد / فضای همدلی در خراسان جنوبی فراهم است