مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-12ورزشي

سرمربی بایرن مونیخ: نبرد با پی اس جی با همه دیدار ها متفاوت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  بایرن مونیخ امشب در خانه اش بوخوم را 3-0 شکست داد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی روحیه بخش به دست بیاورد.

- یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می گوید نباید عملکرد تیم ها در هفته های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آن ها در لیگ قهرمانان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  بایرن مونیخ امشب در خانه اش بوخوم را 3-0 شکست داد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی روحیه بخش به دست بیاورد.

باواریایی ها نیمه اول را با گل توماس مولر با برتری 1-0 به پایان بردند.

شاگردان ناگلزمان در نیمه دوم با چند تعویض عملکرد بهتری داشتند و در این نیمه هم توسط کینگزلی کومان و سرژ گنابری به گل رسیدند تا در نهایت با برتری سه گله به کارشان در این بازی پایان دهند.

ناگلزمان از عملکرد تیمش در بخش عمده نیمه اول راضی نبود و به خبرنگاران گفت: ما می توانستیم در همان 6 دقیقه اول توسط لئون گورتزکا و جمال موسیالا به گل برسیم و 2-0 جلو بیفتیم.

ولی بعد از این چند دقیقه خوب نبودیم.

سرمربی بایرن در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت بهتر شدن عملکرد این تیم در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم تعویض هایی که انجام دادیم خون ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی بایرن مونیخ: نبرد با پی اس جی با همه دیدار ها متفاوت است

سرمربی بایرن مونیخ: نبرد با پی اس جی با همه دیدار ها متفاوت است