مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-12سياسي

فارغ التحصیلی 60 هزار نفر از دانشگاه های پیام نور استان کرمان


معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی مرزهای دانش هم شکسته شد و فراگیری علم برای همه اقشار در دانشگاه پیام نور فراهم شد، - ایسنا/کرمان معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی مرزهای دانش هم شکسته شد و فراگیری علم برای همه اقشار در دانشگاه پیام نور فراهم شد، گفت: در این زمینه در استان کرمان طی 44 سال گذشته بیش از 60 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف فارغ التحصیل شدند.

روح الله خلیلی نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع در طول این 44 سال دانشگاه پیام نور استان کرمان مجموعا 60 هزار و 166 فارغ التحصیل در رشته های مختلف تحویل جامعه داده است.

وی افزود: از این تعداد 509 نفر در مقطع کاردانی ، بیش از 57 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 2516 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 13 نفردر مقطع دکتری هستند که می توان گفت بیش از 80 درصد آن ها وارد بازار کار و اشتغال شدند.

خلیلی نژاد تصریح کرد: پیام نور، دانشگاهی برآمده از انقلاب اسلامی در راستای گسترش آموزش عالی و جبران عقب ماندگی های مفرط که در رژیم گذشته در این عرصه وجود داشت موفق شده آموزشی با کیفیت و شهریه کم را نه تنها در مراکز استانی بلکه در دورترین نقاط کشور ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی 60 هزار نفر از دانشگاه های پیام نور استان کرمان

فارغ التحصیلی 60 هزار نفر از دانشگاه های پیام نور استان کرمان