مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-12اقتصادي

آغاز طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی با دستور رییسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه های زنجیره ای اظهار داشت: - وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت 34 قلم کالا های اساسی با دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: این کالا ها به مدت سه ماه توسط فروشگاه های زنجیره ای بدون سود به فروش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری که در این ایام تقاضا برای کالا های اساسی افزایش می یابد و به اوج خود می رسد با دستور رییس جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه های زنجیره ای به مدت حدود سه ماه 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می رسانند.

وی افزود: کلیه فروشگاه های زنجیره ای 34 قلم کالا های اساسی را با 10 تا 25 درصد تخفیف اعمال می کنند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کنند.

قیمت ها به دلیل آمدن وزیر کاهش یافت! وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم که سایر فروشگاه ها نیز در این طرح همراهی داشته باشند ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه های زنجیره ای کشور وجود دارد و این طرح در سایر نقاط کشور نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی با دستور رییسی

آغاز طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی با دستور رییسی