مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-12بين الملل

واکنش مسلمانان به حضور 2 زن بی حجاب در مسجدالنبی (ص)


در پی حضور 2 زن بی حجاب در مسجدالنبی (ص) و بیانیه متولیان این مکان مقدس، جمعی از مسلمانان نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و خواستار لغو برنامه های غیرمذهبی در مکه مکرمه مدینه منوره شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از ورود 2 زن بی حجاب به مسجدالنبی (ص)، برخی از مسلمانان نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند و حتی بیانیه متولیان مسجدالنبی (ص) درباره بی اطلاعی آن دو زن بی حجاب در ورود به این مکان مقدس را امری غیرقابل توجیه دانستند.

( حضور 2 زن بی حجاب در مسجدالنبی (ص) را اینجا ببینید) شیعیان عربستان: ورود 2 زن بدون حجاب به مسجدالنبی سهودی نبوده است شیعیان عربستان هم با اشاره به اینکه در ورودی های مسجدالنبی (ص) مأمورانی به منظور جلوگیری از ورود افراد بدون حجاب حضور دارند، مدعی شدند که این اقدام سعودی ها سهوی نبوده است و به طور حتم پشت پرده این اقدام برملا خواهد شد.

مسلمانان پاکستان توریستی کردن شهرهای زیارتی عربستان را اقدامی علیه اسلام دانستند همچنین اقدام 2 زن بی حجاب در فیلم منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که آن ها شالی به عنوان حجاب همراه داشته و قوانین حضور در مسجدالنبی (ص) را مطلع بودند و به عمد حجاب را برداشته و اینچنین وارد حرم نبوی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسلمانان به حضور 2 زن بی حجاب در مسجدالنبی (ص)

واکنش مسلمانان به حضور 2 زن بی حجاب در مسجدالنبی (ص)