مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-12سياسي

رای دیوان عدالت اداری درباره شرط سن و معدل برای استخدام در نیروی انتظامی


هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی درج شرط معدل و همچنین تغییر شرط سنی در آگهی استخدامی مقطع درجه داری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را غیر قانونی دانست.

- رای دیوان عدالت اداری درباره شرط سن و معدل برای استخدام در "نیروی انتظامی" هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی درج شرط معدل و همچنین تغییر شرط سنی در "آگهی استخدامی مقطع درجه داری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" را غیر قانونی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گردش کار این پرونده آمده است که شاکی به موجب دادخواستی ابطال شرط سن و شرط معدل از شرایط آگهی استخدامی مقطع درجه داری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 1400 را به استناد ماده 16 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادنامه های شماره 64 ـ 1400/1/21 و 375 ـ 1400/3/22 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را خواستار شده است.

متن مقرره مورد شکایت به شرح زیر است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش ثبت نام به عمل آورد.

.

شرایط اختصاصی دارا بودن حداقل 18 سال سن وحداکثربیست وپنج سال می باشد (متولدین 1375به بالا) .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دیوان عدالت اداری درباره شرط سن و معدل برای استخدام در نیروی انتظامی

رای دیوان عدالت اداری درباره شرط سن و معدل برای استخدام در نیروی انتظامی