مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-12سياسي

تصمیم به عفو و گذشت متهمان اغتشاشات اخیر آغازی بر گفتگوی ملی است


عفو و بخشودگی کسانی که در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر دستخوش هیجانات شده و اقداماتی مرتکب شده بودند، آغازی بر گفتگوی ملی است.

- حسین کنعانی مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی در رابطه با ارزیابی خود از تصمیم دولت برای عفو و بخشش گروهی از افراد در اغتشاشات اخیر در قالب بسته وحدت آفرین پیرو فرمان اخیر رهبری اظهار داشت: فرمان مقام معظم در خصوص عفو و بخشودگی کسانی که در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر دستخوش هیجانات شده بودند و اقداماتی مرتکب شده بودند که دارای عنوان مجرمانه خاصی نبود و قابلیت گذشت و عفو داشت، آغازی بر گفتگوی ملی است.

وی با تاکید بر اینکه فرمان اخیر مقام معظم رهبری می تواند آبی بر آتش زیر خاکستر اغتشاشات اخیر باشد، تصریح کرد: دولت نیز باید در راستای عفو رهبری اقداماتی را علی الخصوص در ایجاد فضای باز گفتگو، ایجاد کرسی های آزاد اندیشی و عفو و بخشودگی برخی از کسانی که در اغتشاشات اخیر برای مثال در محیط های دانشگاهی دچار مشکلات انضباطی شده بودند، انجام دهد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: عفو و بخشش اخیر، نشان دهنده آن است که بر اساس آیه قرآن ما با ملت، فرزندان و عزیزان خود با نگاه رأفت و رحمت برخورد می کنیم و این موضوع می تواند برای نا امیدی دشمن از ریزش نیروهای انقلاب، زمینه سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم به عفو و گذشت متهمان اغتشاشات اخیر آغازی بر گفتگوی ملی است

تصمیم به عفو و گذشت متهمان اغتشاشات اخیر آغازی بر گفتگوی ملی است