مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-12دانش

درخشش دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی در سومین جشنواره ملی امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس در سومین جشنواره ملی امیرکبیر موفق شدند دو عنوان «رساله برتر » و «پایان نامه شایسته تقدیر» را به خود اختصاص دهند.

- دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس در سومین جشنواره ملی امیرکبیر موفق شدند دو عنوان رساله برتر و پایان نامه شایسته تقدیر را به خود اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس در سومین جشنواره ملی امیرکبیر موفق شدند دو عنوان رساله برتر و پایان نامه شایسته تقدیر را به خود اختصاص دهند.

در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی امیر کبیر که 17 بهمن ماه 1401 برگزار شد، رضا غریب شاهی دانشجوی ی مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس با ارائه رساله سنتز نانوذرات هیبریدی مغناطیسی و بررسی ساز و کار آن ها در فرآیند ارتقای درجات کیفیت نفت خام سنگین با استفاده از تابش الکترومغناطیسی با راهنمایی محمدرضا امیدخواه و ارزو جعفری موفق به کسب عنوان رساله برتر و نفیسه مهروز دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نفت با ارائه پایان نامه سنتز درجای نانوذره اکسید فلزی و بررسی کارایی آن بر کاهش گرانروی نفت به منظور افزایش برداشت از مخازن نفتی با راهنمایی آرزو جعفری موفق به کسب عنوان پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی در سومین جشنواره ملی امیرکبیر

درخشش دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی در سومین جشنواره ملی امیرکبیر