مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:222023-02-12اقتصادي

افتتاح پروژه های مخابراتی در سقز با سرمایه گذاری بیش از 127 میلیارد ریال


پروژه های مخابراتی در پنج حوزه با سرمایه گذاری 127 میلیارد و 224میلیون ریال اعتبار در شهرستان سقز در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پروژه های مخابراتی در پنج حوزه با سرمایه گذاری 127 میلیارد و 224میلیون ریال اعتبار در شهرستان سقز در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

آزاد حکمت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چهار عنوان پروژه در حوزه توسعه ADSL و سوییچ، اجرای فیبر دسترسی جهت توسعه FTTH و فیبر سایت، تغییر مکان سایت همراه اول و ارتقای تکنولوژی در شهرستان سقز اجرا شده اند.

وی با اشاره به اینکه توسعه امکانات مخابراتی در نقاط روستایی استان از اولویت های این مجموعه در راستای برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات به ساکنین در نواحی روستایی است اظهارداشت: افزایش پورت هایADSL در روستاهای میک، باشماق و دولت قلعه و همچنین تعویض و توسعه سوییچ تلفن ثابت در روستاهای شمسه، ایلو، دره زیارت سفلی، و حسن سالاران شهرستان سقز صورت گرفته است.

حکمت با اعلام اینکه چهار میلیارد و 860 میلیون ریال اعتبار برای اجرای فیبر دسترسی به منظور توسعه FTTH و فیبر سایت سرمایه گذاری شده است خاطر نشان ساخت: این پروژه در دو هزار و 700 کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری سقز اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های مخابراتی در سقز با سرمایه گذاری بیش از 127 میلیارد ریال

افتتاح پروژه های مخابراتی در سقز با سرمایه گذاری بیش از 127 میلیارد ریال