مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-12اقتصادي

فراخوان ساترا برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر


سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست بوم رسانه های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی؛ معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در نظر دارد از طریق بازطراحی مرکز نوآوری آومیک (مرکز خدمات رشد و توسعه زیست بوم رسانه های ایران) واقع در محل ایستگاه نوآوری شریف، برای کمک به حل موثر مشکلات و معضلات مبتنی بر نیاز رسانه ها و مجموعه های تولیدکننده محتوا از طریق حمایت از کسب و کارهای نوپا اقدام کند.

بر اساس این گزارش، مرکز آومیک به مثابه یک پلتفرم برای پاسخ گویی به نیازهای بازیگران این صنعت است و به اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به ورود در عرصه رسانه های صوت و تصویر فراگیر و تولید محتوا در فضای مجازی را دارند و شرکت های فعال و بالغ و استارتاپ هایی که در مسیر توسعه خود و خدمات شان دچار مسئله و مشکل شده باشد، خدماتی را ارائه خواهد کرد.

به همین منظور شرکت های فعال برای دریافت خدمات درنظر گرفته شده در حوزه های ارائه خدمات محتوا و سرویس، استفاده از خدمات نظارت هوشمند، ارائه تسهیلات راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ساترا برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر

فراخوان ساترا برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر