مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:262023-02-12حوادث

دستگیری کارچاق کن ها در گلستان از 50 نفر فراتر رفت


رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دستگیری کارچاق کن و کارشناس متخلف در گلستان افزایش یافته است، گفت: با دستگیری 2 نفر دیگر در مجموع 52 نفر به دام افتاده اند.

- حیدر آسیابی صبح امروز یک شنبه 23 بهمن ماه 1401 در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هوشیاری و رصد دست اندرکاران حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان سبب شده است تا عرصه برای فعالیت متخلفان تنگ تر شود، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی، دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه شب گذشته 2 نفر کارچاق کن دیگر دستگیر شد، ادامه داد: این کارچاق کن ها سر قرار و هنگام دریافت پول دستگیر شدند.

وی در خصوص روش و شگرد تخلف افراد دستگیر شده جدید توصیح داد: این متخلفان خود را از افراد نزدیک به مسئولان قضایی استان معرفی می کردند و در پرونده های مهم با ادعای اینکه می توانند رای پرونده را به نفع یکی از طرفین تغییر دهند، پول نقد، دلار و سکه مطالبه می کردند.

آسیابی با بیان اینکه این موضوع توسط مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش شد، خاطرنشان کرد: پس از دریافت پیامک مذکور، بررسی این گزارش با حساسیت ویژه آغاز و پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی دقیق این دو نفر شب گذشته شنبه 22 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کارچاق کن ها در گلستان از 50 نفر فراتر رفت

دستگیری کارچاق کن ها در گلستان از 50 نفر فراتر رفت