مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-12دانش

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگیدبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی و برپایی باشکوه راهپیمایی چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح ذیل است:   خدای سبحان را سپاس و حمد بیکران که دیگربار ملت مسلمان، فرهیخته، بصیر، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی در یکی از بزنگاه های تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی با لبیک به ندای امامشان، حماسه ای جهادگونه و بی نظیر آفریدند.

خلق صحنه های سرشار از عشق و شور و شعور اسلامی- انقلابی در خیابان ها و کوچه های همه ی شهرها و روستاهای کشور، پاسخی است محکم و پرمعنا به همه ی آنانی که به خیال باطل خود می خواهند اراده این ملت بزرگ را هدف قرار دهند و آنان را نسبت به هدف متعالی و جهانی خود که بدون تردید آینده ای جهان شمول و مهدوی محور برای برقراری تمام و کمال اسلام ناب محمدی(ص) است، مایوس کنند.

ملت رشید ایران در چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به همه ی دشمنان خود به خصوص رژیم فاسد و سیه روی آمریکا و شیطانک های ورشکسته ی غربی ثابت نمودند که فرزندان امام خمینی(ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی