مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-12اقتصادي

25 پروژه دانش بنیان، ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان زنجان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی آذرپیوند، رییس پارک علم و فناوری استان زنجان در مراسم افتتاح همزمان افتتاح پروژه های دانش بنیان، - 25 پروژه دانش بنیان، ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با دهه فجر در استان زنجان با اعتبار 1310میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی آذرپیوند، رییس پارک علم و فناوری استان زنجان در مراسم افتتاح همزمان افتتاح پروژه های دانش بنیان، ارتباطات و فناوری که با حضور استاندار این استان برگزار شد، به راه اندازی مراکز نوآوری در شهرستان های ابهر، طارم و سلطانیه اشاره کرد و گفت: مرکز نوآوری خرمدره تبدیل به مرکز رشد شده است.

آذرپیوند افزود: برای راه اندازی این مراکز 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس پارک علم و فناوری زنجان به ضرورت توجه به پارک علم و فناوری و مراکز نوآوری تاکید کرد و افزود: بودجه استانی پارک علم و فناوری سه میلیارد تومان است که با تخصیص آن امیدواریم بخشی از مشکلات حل شود.

حامد سرایی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان نیز با بیان اینکه طی سه سال اخیر حرکت و توسعه قابل توجهی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان محقق شده است، گفت: از جمله این پیشرفت ها توسعه پهنای باند استان از 100 گیگابیت به 270 گیگابیت بر ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه دانش بنیان، ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان زنجان افتتاح شد

25 پروژه دانش بنیان، ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان زنجان افتتاح شد