مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-12اقتصادي

بهره برداری از هتل آسمان منوط به تأیید مقاوم سازی است


مدیرکل فنی استانداری فارس از خارج شدن افتتاح هتل آسمان از دستور کار خبر داد و تصریح کرد: بهره برداری از هتل آسمان منوط به تأیید طرح های مقاوم سازی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز استاندار فارس در آخرین نشست خبری خود که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، ضمن تاکید بر به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام، در تشریح اقدامات حوزه گردشگری در دهه فجر اعلام کرد: تلاش می کنیم هتل آسمان را به شکل موقت به بهره برداری برسانیم و هتل خلیج فارس را نیز تعیین تکلیف کنیم.

این اظهارات ایمانیه در شرایطی بیان می شود که اردیبهشت امسال پس از فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، مأموریت شناسایی ساختمان های ناایمن از سوی وزارت کشور به سراسر کشور ابلاغ شد و در استان فارس اولین، مهمترین و شناخته شده ترین سازه نا ایمن کلانشهر شیراز هتل آسمان بود که بعد از آتش سوزی 4 سال پیش همواره سخن از احتمالاز احتمال ریزش و عدم مقاومت مصالح نگهدارنده سازه پس از تجربه حرارت هزار درجه سانتی گراد بود.

مرداد ماه سال 98 رییس وقت آتش نشانی شیراز پس از آتش سوزی 14 ساعته هتل آسمان اعلام کرد: الان بحث سازه مطرح است که پایداری سازه به چه صورت است و با توجه به اینکه طبقات پایین گرمای 700 تا 1000 درجه را داشته اند نگرانی واژگونی سازه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از هتل آسمان منوط به تأیید مقاوم سازی است

بهره برداری از هتل آسمان منوط به تأیید مقاوم سازی است