مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-12سياسي

دانشگاه پیام نور کرمان در مجموع 60 هزار و 166 فارغ التحصیل داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، روح الله خلیلی نژاد معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان درباره تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاته اظهار کرد: - معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در مجموع دانشگاه پیام نور استان کرمان مجموعا 60 هزار و 166 فارغ التحصیل در رشته های مختلف تحویل جامعه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، روح الله خلیلی نژاد معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان درباره تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاته اظهار کرد: در مجموع دانشگاه پیام نور استان کرمان مجموعا 60 هزار و 166 فارغ التحصیل در رشته های مختلف تحویل جامعه داده است.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی مرز های دانش هم شکسته شد و فراگیری علم برای همه اقشار در دانشگاه پیام نور فراهم شد، گفت: در این زمینه در استان کرمان طی 44 سال گذشته بیش از 60 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف فارغ التحصیل شدند.

وی افزود: از این تعداد 509 نفر در مقطع کاردانی، بیش از 57 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 2516  نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 13 نفردر مقطع دکتری هستند که می توان گفت بیش از 80 درصد آن ها وارد بازار کار و اشتغال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور کرمان در مجموع 60 هزار و 166 فارغ التحصیل داشته است

دانشگاه پیام نور کرمان در مجموع 60 هزار و 166 فارغ التحصیل داشته است