مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-12اقتصادي

رادیو سلامت 19ساله شد


برنامه سازان معاونت صدا با محوریت رادیو سلامت با آرایش رسانه ای برنامه ریزی شده و عالمانه به ارتقای سواد سلامت مخاطبان کمک می کنند تا بر کیفیت سطح سلامت شان بیفزایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حدود یک قرن از زمان تغییر شیوه زندگی انسان و ماشینی شدن آن می گذرد، عصر جدید روندی پرحرکت، سریع و پرسروصدای دارد، این در حالی است که تحرک و فعالیت فیزیکی را از انسان گرفته ولی جنب و جوش ذهنی و تفکر بیشتر را جایگزین آن کرده است .

در این دوران حفظ و ارتقای جمعیت سالم از اولویت های کشور بوده و اهتمام به آن محور توسعه پایدار است.

افزایش سواد سلامت به عنوان یک مهارت اجتماعی و شناختی دارای ابعاد مختلفی از قبیل کسب، پردازش، فهم دانش و اطلاعات سلامت است که رسانه ها مختلف با تمام توان در خدمت سلامت جامعه می کوشند.

از آنجایی که 21 بهمن ماه سالروز تاسیس رادیو سلامت است؛ رادیویی که با تلاش مضاعف به یاری مردم آمده تا آنها سلامت خود را مدیریت کنند؛ گزارش پیش رو از اقدامات و رویکردهای این شبکه رادیویی تهیه شده است که در ذیل می خوانید:  ارتقای سواد سلامت جامعه نیازمند آموزش، آگاهی بخشی و برنامه ریزی علی بخشی زاده معاون صدا، با بیان اینکه ارتقای سواد سلامت جامعه نیازمند آموزش، آگاهی بخشی و برنامه ریزی است، می گوید: با هدف اطلاع رسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو سلامت 19ساله شد

رادیو سلامت 19ساله شد