مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-12اقتصادي

جدیدترین توضیح در مورد افزایش حقوق کارمندان در سال 1402: 15 تا 25 درصد است


سازمان برنامه و بودجه در واکنش به بیانیه یک حزب سیاسی که در یک روزنامه به چاپ رسیده بود، اعلام کرده است که افزایش حقوق کارمندان در لایحه بودجه بین 15 تا 25 درصدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: بر اساس محاسبات انجام شده میزان افزایش حقوق بر اساس پایه احکام حقوقی کارمندان در دامنه 15 تا 25 درصدی خواهد بود؛ لذا میزان افزایش با رویکرد عدالت محور و با هدف جبران قدرت خرید در حقوق های پایین تر خواهد بود.

سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل از26 دی ماه 1401 روزنامه اعتماد با عنوان بیانیه حزب ندای ایرانیان در انتقاد از وضع اقتصادی موجود توضیح داد: بیانیه حزب در حالی سعی کرده حامیانِ دولت و رییس جمهور را عامل مشکلات اقتصادی کشور مطرح کند که نتیجه عملکرد هشت ساله دولت مورد حمایت شان جز آب رفتن سفره مردم و سقوط شاخص های اقتصادی نبوده است، کسانی که هشت سال کشور را معطل گوشه نگاه غرب کردند، تورم 60 درصدی، رشد اقتصادی نزدیک به صفر، نرخ سرمایه گذاری منفی 4.

2 درصدی، نقدینگی 8 برابری، افزایش ضریب جینی و فاصله طبقاتی را بر مردم تحمیل کردند و امروز طلبکارانه تلاش می کنند تا از مسوولیت بلایی که بر سر اقتصاد کشور آورده اند، فرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین توضیح در مورد افزایش حقوق کارمندان در سال 1402: 15 تا 25 درصد است

جدیدترین توضیح در مورد افزایش حقوق کارمندان در سال 1402: 15 تا 25 درصد است