مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-12سياسي

هیچ خانه ای در بافت تاریخی شیراز خراب نمی شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بافت تاریخی هویت شیراز است و کسی به دنبال تخریب آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود رضا طالبان پیش از ظهر یکشنبه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص تخریب خانه های تاریخی شیراز گفت: با اینکه گفته می شود به ساکنین این خانه ها فرصت چند روزه داده شده که خانه های خود را ترک کنند و اگر چنین نکنند آب و برق و گاز آنها قطع می شود از اساس نادرست و کذب است.

وی ادامه داد: کسانی که اینگونه مطالب را مطرح می کنند بگویند که چه کسی به ساکنین خانه های تاریخی گفته تخلیه کنند یا گفته است که آب، برق و گاز را قطع می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: مصوبه کمیسیون ماده 5 شهرداری شیراز در جهت حفظ بناهای ارزشمند و بافت تاریخی است و بر اساس آن بناهای دارای ارزش نه تنها تخریب نمی شوند بلکه نسبت به احیا و نگهداری آنها نیز اقدام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در بحث اجرای طرح توسعه حرم مطهر در شیراز در حوزه راه و شهرسازی نه خانه ای تخریب شده و نه کسی تحت فشار قرار گرفته است.

طالبان در ادامه چنین بیان کرد: در گذشته برخی خانه های تاریخی تخریب شده که اقدامی نادرست بوده و ما آن را به شدت محکوم می کنیم و از مقطعی که ما این مساله را دنبال کردیم حرف تمام مسئولان استان این بوده که خانه های تاریخی تحت هیچ شرایطی نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خانه ای در بافت تاریخی شیراز خراب نمی شود

هیچ خانه ای در بافت تاریخی شیراز خراب نمی شود