مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:362023-02-12اجتماعي

روایتی از وعده های ناتمام/ قطار شهری کرج به فجر 44 هم نرسید


بخشی از پروژه قطار شهری کرج همزمان با سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری می رسد ، این تیتر و مشابه آن در سه ماه اخیر چندین بار در رسانه های معتبر و فضای مجازی استان البرز منتشر و بازنشر شد، به امید آنکه قفل افتتاح متروی کرج باز شود، به این امید که شاید قدمی در مسیر کاهش ترافیک و یا کاهش آلودگی هوا برداشته شود، و یا امیدوار به اینکه یکبار یک نفر در این استان پر فراز و نشیب و سرصدا، پای حرف خود بایستد! روزهای ابتدای فعالیت دور جدید مدیریت شهری، شعارهایی از قبیل اولویت بودن پروژه قطار شهری به گوش می رسید، حرف هایی از قبیل گذشتگان نتوانستند و ما می توانیم، اما خب شواهد نشان می دهد که این ها هم نتوانستند.

  اوایل بهمن ماه، یک شو تبلیغاتی از سوی اعضای شورای شهر کرج برگزار شد با هدف انجام تست گرم قطار شهری کرج، همه آمدند و رفتند و صحبت کردند که ما انجام دادیم و پروژه به نام ماست و البته به کام مردم.

گوشه و کنار این آیین نمادین و تبلیغاتی البته صدایی به آرامی از نرسیدن پروژه به دهه مبارک فجر به گوش می رسید اما هیچ کس توان و جرات بیان واضح آن را نداشت.

یادداشت عضو شورای شهر به بهانهٔ افتتاح قطار شهری همین حوالی بود که جواد چپردار عضو شورای شهر کرج و رییس سابق این دور از شوراهای اسلامی مرکز استان البرز طی یادداشتی که به بهانه افتتاح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از وعده های ناتمام/ قطار شهری کرج به فجر 44 هم نرسید

روایتی از وعده های ناتمام/ قطار شهری کرج به فجر 44 هم نرسید