مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-12اجتماعي

مدارس را نمی توان بر اساس پیش بینی هوا تعطیل کرد


مدیر آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعطیلی مدارس بر اساس وضعیت موجود است که در همان لحظه تصمیم گرفته می شود، بنابراین بر اساس پیش بینی هوا نمی توانیم مدارس را تعطیل کنیم.

- محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش بینی بحث قطعی برای تعطیلی نیست گفت: یک وقت بر اساس پیش بینی تعطیل می کنیم و ممکن است هوا آفتابی شود و والدین شاکی شوند که چرا تعطیل می کنید.

وی با بیان اینکه که بر اساس وضع موجود امروز ساعت 6 و نیم تصمیم گرفتیم مدارس پیش دبستانی و ابتدایی را تعطیل کنیم افزود: با توجه به اینکه هواشناسی ساعت 4 را زمان بارش اعلام کرده بود و ما از ساعت 4 صبح بیدار بودیم، در ساعت 6 به بعد بارش شروع شد که ما در آن لحظه تصمیم به تعطیلی پیش دبستانی و ابتدایی گرفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه همکاران ما در مدیریت شهری و ستاد بحران بر اساس اینکه ممکن است اگر متوسطه اول و دوم را تعطیل نکنید مشکلات بیشتری امکان داشت موقع ظهر پیش بیاید تصریح کرد: به دانش آموزان و والدین زحمت دادیم، هرچند دانش آموزان وقتی به مدرسه می روند باید موقع برگشت مدیریت کرد و ایرادات در مدارس نیز وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزی به موقع اطلاع رسانی تعطیلی را دریافت نکند و به مدرسه برود باید موقع برگشت به خانه مدیریت شود تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس را نمی توان بر اساس پیش بینی هوا تعطیل کرد

مدارس را نمی توان بر اساس پیش بینی هوا تعطیل کرد