مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-12ورزشي

260 میلیارد ریال برای ایجاد اِلمان زمین فوتبال چوار اختصاص یافت


260 میلیارد ریال برای ایجاد المان زمین فوتبال چوار اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز یکشنبه در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار، ضمن یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام، 200 شهید چوار و 15 شهید زمین فوتبال چوار، اظهار کرد: جایگاه شهدا بسیار متعالی است، بالاتر از هر خوبی یک خوبی است و بالاترین خوبی نزد شهدا است.

وی با اشاره راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در ایلام و سایر استان های کشور، افزود: مردم شهر ایلام، سایر شهرستان ها، استان ها و شهرهای کشور بار دیگر سنگ تمام گذاشتند و حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند.

استاندار ایلام ادامه داد: شهدا از مصادیق بارز سلحشوری و مقاومت و دین مداری مردم ایلام است و این مردم هشت سال در برابر دشمن بعثی مقاوم کردند و استان را خالی نکردند و جانانه و شجاعانه ایستادگی کردند.

بهرام نیا با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) و جوانان کشور، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود چراکه تنها انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی بود که در طول تاریخ وابسته با شرق و غرب نبود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: مردم در 22 بهمن با حضور پرشکوه حجت را بر همه تمام کردند و بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و پای آرمان های انقلاب و امام (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 میلیارد ریال برای ایجاد اِلمان زمین فوتبال چوار اختصاص یافت

260 میلیارد ریال برای ایجاد اِلمان زمین فوتبال چوار اختصاص یافت