مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-12اقتصادي

کشت دوم در فامنین ممنوع است


همدان_مدیر جهاد کشاورزی فامنین گفت: در اجرای طرح الگوی کشت شهرستان فامنین کشت هندوانه صفر و کشت دوم ممنوع خواهد بود و کشاورزانی مشمول حمایت های دولتی خواهند بود که الگوی کشت را اجرا کنند.

- منصور خزایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از عملیات اجرایی الگوی کشت در شهرستان فامنین در ششم بهمن ماه سال جاری این طرح را مبتنی بر حفظ منابع آب و خاک اعلام و بیان کرد: در سال زراعی جاری این شهرستان پایلوت اجرای الگوی کشت کشوری بوده و در این طرح به دنبال افزایش بهره وری هستیم تا بتوانیم از ذخایر ارزشمند آب و خاک بهره برداری و حفاظت بهتری داشته باشیم.

وی اعلام کرد: برنامه عملیاتی اجرای الگوی کشت شهرستان فامنین تدوین و تا سطح کارشناسان برش و اعلام شده است و طبق برنامه ابلاغی کشاورزان باید طبق این الگو محصولات خود را کشت کنند.

خزایی افزود: برنامه ابلاغی الگوی کشت برای 56 هزار و 163 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان تدوین گشته که 12 هزار هکتار از این سطح مربوط به کشت محصولات آبی و 44 هزار و 163 هکتار مربوط به کشت محصولات زراعی دیم است که با توجه به برآورد پیش بینی شده انتظار تولید 147009 تن محصول خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای اجرای موفقیت آمیز این طرح توسط کشاورزان همه ارگان ها و دستگاه های مرتبط باید همکاری و هماهنگی لازم را به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت دوم در فامنین ممنوع است

کشت دوم در فامنین ممنوع است