مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-12اقتصادي

کشورهای همسایه نمی توانند به رشد فعالان اقتصادی ما کمک کنند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان گفت: از نظر بنده کشورهای همسایه نمی توانند به رشد فعالان اقتصادی ما کمک آنچنانی کنند.

- ایسنا/همدان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان گفت: از نظر بنده کشورهای همسایه نمی توانند به رشد فعالان اقتصادی ما کمک آنچنانی کنند.

علی اصغر زبردست یک شنبه 23 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دوره نهم بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی روبه پایان است و در شرف ورود به دوره دهم هستیم، اظهار کرد: طی این دوره ای که حضور داشتم به دنبال این بودیم اتاق بازرگانی در این مدت عضومحور، شاخص مدار و مدافع بخش خصوصی باشد.

وی افزود: این دوره یک کمیسیون را به علت انسجام بیشتر کمتر کرده ایم و اتاق بازرگانی در قالب هشت کمیسیون در بخش های مختلف و مورد نیاز فعالیت می کند.

زبردست خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در امورات اجرایی دخل و تصرف خاصی ندارد و نمی تواند ورود مستقیم داشته باشد اما به عنوان مشاور در کنار سه قوه حضور دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه شورای گفت وگو یکی از جلساتی است که برای اتاق اهمیت بالایی دارد و مدیران ارشد استان نیز در این جلسات حضور دارند، تصریح کرد: بعضاً بسیاری از مسائلی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای همسایه نمی توانند به رشد فعالان اقتصادی ما کمک کنند

کشورهای همسایه نمی توانند به رشد فعالان اقتصادی ما کمک کنند