مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:012023-02-12اقتصادي

ایجاد فرصت شغلی برای 629 نفر در تعاونی های استان همدان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد فرصت شغلی برای 629 نفر در تعاونی های استان طی 10 ماهه سال جاری خبر داد.

- یوسف شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنامه های ابلاغی حوزه تعاون در 40 عنوان برنامه است؛ عنوان کرد: این برنامه ها در 5 دفتر تخصصی شامل اداره کل توسعه تعاون، دفتر تعاونی های تولید، دفتر تعاونی های توزیعی، دفتر تعاونی های خدماتی و اداره کل آموزش و ترویج بخش تعاون به این اداره کل ابلاغ شده است.

وی در تشریح عملکرد حوزه تعاون استان همدان نیز گفت: تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان همدان تشکیل و توسعه یافته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در زمینه نظارت قانونی بر تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی استان نیز طی 10 ماهه سال جاری رشد 196 درصدی را شاهد هستیم، اظهار کرد: این روند در مجامع عمومی، انتخابات، مالی و غیره به انجام رسیده است.

شعبانی، تعداد این نظارت های قانونی را طی سال جاری بالغ بر 738 مورد اعلام کرد و گفت: ایجاد فرصت های شغلی در تعاونی های کشور با تکیه بر تولید دانش بنیان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه 629 مورد فرصت شغلی در استان همدان ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت شغلی برای 629 نفر در تعاونی های استان همدان

ایجاد فرصت شغلی برای 629 نفر در تعاونی های استان همدان