مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:022023-02-12سياسي

برای ساماندهی محلات حاشیه ای کرمانشاه عزم جدی داریم


سرپرست فرماندار کرمانشاه با اعلام اینکه شهر کرمانشاه حدود 400 هزار حاشیه نشین دارد که در 37 محله حاشیه ای زندگی می کنند، گفت: برای ساماندهی این محلات عزم جدی داریم.

- دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه در قالب قرارگاه محرومیت زدایی، گفت: در تلاشیم تا با تشکیل جلسات میز خدمت بی واسطه و به شکل مستقیم مشکلات مردم محلات حاشیه ای را احصاء کرده و با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه برای مرتفع کردن مشکلات مردم این مناطق اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 میز خدمت با اولویت مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه در محلاتی مثل مرادآباد، ملاحسینی، کرناچی، حکمت آباد، صادقیه و جعفرآباد با حضور مسئولین ادارات مختلف تشکیل شده، افزود: این جلسات به هیچ وجه نمادین نیست و می کوشیم ضمن شنیدن مشکلات ساکنین محلات حاشیه ای، این مشکلات را اولویت بندی کرده و پیگیر اصلاح امور این محلات باشیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به پیگری جدی برای اجرای مصوبات میزهای خدمت برپا شده در محلات حاشیه ای در قرارگاه محرومیت زدایی، گفت: پیگیری مصوبات تا اجرایی شدن آنها اولویت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان کرمانشاه است، چون تجربه نشان داده که با پیگیری مصوبات امکان تحقق آنها تا حد زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساماندهی محلات حاشیه ای کرمانشاه عزم جدی داریم

برای ساماندهی محلات حاشیه ای کرمانشاه عزم جدی داریم