مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-12سياسي

50 درصد مراجعه کنندگان مراکز درمانی جهرم غیر بومی هستند


نزدیک به 50 درصد بیماران مراجعه کنندگان به مراکز درمانی جهرم غیربومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی صبح یکشنبه در آیین افتتاح فاز اول درمانگاه تخصصی و جراحی جهرم گفت: جهرم به عنوان قطب پزشکی جنوب فارس و قطب توریسم درمانی جنوب کشور در سطح کشور مطرح است و معتقدم نظام سلامت یکی از زیرساخت های توسعه هر منطقه ای هست.

نماینده مردم جهرم در مجلس افزود: همراه با توسعه راه های مواصلاتی، فرودگاه بین المللی، آب پایدار و منطقه ویژه اقتصادی، یکی از محورهای توسعه شهرستان توسعه زیرساخت های درمانی شهرستان است.

وی بیان کرد: امروزه شاهدیم که نزدیک به 50 درصد بیماران مراجعه کنندگان به مراکز درمانی جهرم غیربومی هستند که این موضوع در ارتقای شهرستان و هم چنین در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و اشتغال تأثیرگذار است.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان نیازمند مراکز خصوصی هستیم، عنوان کرد: باید قدرت انتخاب برای مردم در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مراکز درمانی خصوصی مکمل و حمایت گر بیمارستان های دولتی هستند و از گسترش آنها استقبال می کنیم، اظهار کرد: با راه اندازی درمانگاه ها و بیمارستان های تخصصی خصوصی هم زمینه اشتغال ایجاد می شود و هم شاهد توسعه نظام سلامت شهرستان خواهیم بود و باید همکاری لازم با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مراجعه کنندگان مراکز درمانی جهرم غیر بومی هستند

50 درصد مراجعه کنندگان مراکز درمانی جهرم غیر بومی هستند