مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-12فرهنگي

شیراز میزبان پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» می شود


رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری پنجمین جشنواره ملی دو سالانه «عکس نور» طی روزهای 24 تا 27 بهمن ماه جاری در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید میکاییلی امروز، 23 بهمن ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری پنجمین جشنواره ملی دو سالانه عکس نور در شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره طی روزهای 24 تا 27 بهمن ماه جاری با حضور 100 عکاس برتر و اساتید عکاسی کشور برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش های مختلف نمایشگاه عکس های منتخب، اردوی عکاسی یک روزه در شیراز و همچنین ورک شاپ ها و کلاس های آموزش عکاسی و مراسم اختتامیه برگزار می شود.

میکاییلی با بیان اینکه این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری شیراز برگزار می شود، گفت: جشنواره مذکور در محور و موضوعات شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)؛ ترویج فرهنگ شهروندی؛ توسعه و پیشرفت شیراز در سطح بین الملل و.

برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس به اهداف برپایی این جشنواره اشاره کرد و افزود: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری، تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی، ایجاد تعامل و ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» می شود

شیراز میزبان پنجمین جشنواره ملی «عکس نور» می شود