مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:212023-02-12اجتماعي

طرح اقدام و عمل چگونه کودکان کار را ساماندهی می کند؟


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اقدام و عمل و حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان سال گذشته در 13 استان کشور اجرا شد و از ابتدای سال جاری نیز اجرای این طرح در تمامی استان ها در دستور کار قرار گرفت که هدف این طرح نیز ساماندهی کودکان کار و .

- طرح "اقدام و عمل" چگونه کودکان کار را ساماندهی می کند؟ ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اقدام و عمل و حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان سال گذشته در 13 استان کشور اجرا شد و از ابتدای سال جاری نیز اجرای این طرح در تمامی استان ها در دستور کار قرار گرفت که هدف این طرح نیز ساماندهی کودکان کار و خیابان با رویکرد دوستدار کودک است.

علی نصیری در گفت وگو با ایسنا درخصوص کودکان کار موجود در چهارمحال و بختیاری و ساماندهی آن ها، اظهار کرد: طرح اقدام و عمل و حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان سال گذشته در 13 استان کشور اجرا شد و از ابتدای سال جاری نیز اجرای این طرح در تمامی استان ها در دستور کار قرار گرفت که هدف این طرح نیز ساماندهی کودکان کار و خیابان با رویکرد دوستدار کودک است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح اقدام و عمل و حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان مقرر است با ملاطفت بیشتری انجام می شود اما تمامی دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام و عمل چگونه کودکان کار را ساماندهی می کند؟

طرح اقدام و عمل چگونه کودکان کار را ساماندهی می کند؟