مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:212023-02-12سياسي

نگاه ویژه شهرداری به مناطق محروم و کمتر برخوردار است


شهردار یزد با اشاره به اینکه اولویت و نگاه ویژه شهرداری توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار است، گفت: در سیل و آشوب های اخیر خسارت های زیادی به شهر تحمیل شد که وقت و انرژی مجموعه شهرداری را گرفت اما با این حال، - کار شهرداری معطل نماند.

ابوالقاسم محی الدینی در این باره تصریح کرد: در طول یک سال و نیمی که در خدمت مردم شهر یزد هستیم، تلاش کردیم نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا اتفاقات خوبی در محلات حسن آباد، صدرآباد، محله امام رضا(ع) و دیگر مناطقی که کمتر به آن توجه شده بود، روی داد و خوشبختانه شاهد اجرای برخی طرح های تاثیرگذار در این محلات بودیم.

شهردار خاطرنشان کرد: امسال با وجودی که دو سیل عظیم که در اردیبهشت و مرداد ماه در شهر یزد روی داد و پس از آن با حوادث و آشوب هایی مواجه شدیم که موجب وارد شدن خسارت هایی به شهر شد و در پی آن وقت و انرژی مجموعه شهرداری را گرفت، اما با این حال کار شهرداری معطل نماند و توانستیم در محلات کمتر توسعه یافته، اقدامات خوبی انجام دهیم.

محی الدینی با اشاره به کلنگ زنی طرح صاحب الزمان، گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(عج) روز جمعه 21 بهمن ماه با حضور استاندار آغاز شد و در برنامه شهرداری قرار گرفته که تا سال آینده و همزمان با ایام الله دهه فجر از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه شهرداری به مناطق محروم و کمتر برخوردار است

نگاه ویژه شهرداری به مناطق محروم و کمتر برخوردار است