مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-12اقتصادي

427 هزار خانوار در قزوین یارانه می گیرند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر 930 واحد صنفی در استان قزوین به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از طرح های خوبی که باید روشنگری گسترده در خصوص آن انجام شود سیستم کالابرگ الکترونیکی است که در حال حاضر 930 واحد صنفی در استان قزوین به این سیستم متصل هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: از مجموع این تعداد 113 واحد فروشگاه زنجیره ای و 817 واحد خرد در سامانه کالابرگ الکترونیک فعال هستند.

وی مطرح کرد: بیش از 427 هزار خانوار در قزوین یارانه می گیرند که این به معنای پرداخت ماهانه 402 میلیارد تومان یارانه است که با افزون شدن آورده مردمی برای استفاده از کالا برگ عدد به بیش از 700 میلیارد تومان می رسد، بدیهی است که ادامه این سیستم به میزان استقبال مردمی بستگی دارد.

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون در موضوع اتصال به سامانه اصلی استان قزوین مشکلی وجود ندارد و برای فعال کردن این طرح منتظر اعلام آمادگی از سوی تهران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

427 هزار خانوار در قزوین یارانه می گیرند

427 هزار خانوار در قزوین یارانه می گیرند