مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-12سياسي

ضرورت توجە رسانەها بە مسئلە مقابلە با آسیب های اجتماعی


نمایندە ولی فقیە در کردستان یکی از بهترین محورهای یازدەگانە هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر را محور مقابلە با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: - رسانەها باید بیش از پیش بە این مسئلە بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز (23بهمن) در مراسم اختتامیە هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر اظهار کرد: خوشبختانە محورهای خوبی برای هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر طراحی شدە و محورهای عامی است.

وی عنوان کرد: یکی از بهترین محورهای یازدەگانە این جشنوارە، محور مقابلە با آسیب های اجتماعی کە امیدواریم خارج از این جشنوارە هم ادامە پیدا کند و بیش از پیش بە آن پرداختە شود.

نمایندە ولی فقیە در کردستان اضافە کرد: متاسفانە در استان کردستان آسیب های اجتماعی زیادی وجود دارد کە از جملە آن می توان بە طلاق، حاشیەنشینی و زنان سرپرست خانوار اشارە کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم اساسی در این جشنوارە محور دستاوردهای انقلاب اسلامی است کە اتفاق بسیار خوبی است کە رخ دادە است.

حجت الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: امید و نشاط آفرینی یکی از مسائل مهمی است کە رهبر انقلاب اسلامی هموارە بر آن تاکید و ناامید کردن مردم را جزو گناهان نابخشودنی می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجە رسانەها بە مسئلە مقابلە با آسیب های اجتماعی

ضرورت توجە رسانەها بە مسئلە مقابلە با آسیب های اجتماعی