مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-12اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی مهمترین اولویت دولت است


معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرهادی قره سید رومیانی ظهر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در فرهنگ سرای شهر اراک اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است و بیش از 4 هزار و 200 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برای تکمیل آنها نیاز است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: با تلاش های فراوان یک هزار و 800 طرح آن با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در برش استانی، استان مرکزی در این راستا سهم به سزایی داشت.

وی با بیان اینکه یک هزار و 800 طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید، افزود: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

قره سید رومیانی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور 79 صدم درصد است، افزود: این سرانه در استان مرکزی 96 صدم درصد است و این استان بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست حاکم بر کشور در حوزه مدیریتی، اعتماد به جوانان است، گفت: استان مرکزی نیز در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی مهمترین اولویت دولت است

تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی مهمترین اولویت دولت است