مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:372023-02-12اقتصادي

اما و اگرهای توسعه مشاغل خانگی در ابرکوه/مشکل جدی بازارچه یا بازاریابی؟


توسعه مشاغل خانگی یکی از برنامه های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه است و رییس این اداره می گوید ایجاد بازارچه برای تولیدات خانگی یکی از وظایف شهرداری است و از سوی دیگر عضو شورای شهر معتقد است بازاریابی و برند سازی مشکل اصلی است نه ایجاد بازارچه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در ابرکوه، ناصر زارع، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان، در جلسه ای با حضور بانوان کارآفرین و برخی مسئولین شهرستان با تأکید بر ضرورت توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: مشاغل خانگی به عنوان یکی از فعالیت های مهم و زودبازده در کشور محسوب شده و در این زمینه شاهد توسعه بیشتر زمینه های خوداشتغالی بانوان هستیم.

وی افزود: قابلیت انجام این نوع کسب وکار در منزل مزایای فراوانی از جمله حذف هزینه های اجاره یا خرید محلی برای فعالیت، ایجاد تعادل و توازن بین مسئولیت خانوادگی بانوان با فرصت های اشتغال، استفاده از تمام ظرفیت ها و نیروی کار دیگر اعضای خانواده و استفاده مطلوب از فضای کسب وکار و فعالیت در کنار خانواده و .

دارد.

زارع تصریح کرد: برای این که بانوان نیز بتوانند به اقتصاد خانواده کمک کنند کمیته توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی در ابرکوه با شعار هر خانه یک کارگاه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای توسعه مشاغل خانگی در ابرکوه/مشکل جدی بازارچه یا بازاریابی؟

اما و اگرهای توسعه مشاغل خانگی در ابرکوه/مشکل جدی بازارچه یا بازاریابی؟