مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-12ورزشي

مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور از آن ورزشکار ملایری


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: تینا لطیفی با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور را دریافت کرد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: تینا لطیفی با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور را دریافت کرد.

حمیدرضا سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور به میزبانی تهران جاری برگزار شد، افزود: تینا لطیفی، ورزشکار شایسته و قهرمان ملایری توانست با هماهنگی های انجام شده از سوی هیات ووشو در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان شرکت کند و بر سکوی سومی آن بایستد و با گردن آویز برنز مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی 2023 را دریافت کند.

وی اظهار کرد: لطیفی از شاگردان مربی ارزشی این شهرستان الهه هزاوه است که با کسب این مدال ارزشمند برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات ورزشی مهد نام آوران و قهرمانان در حوزه ورزش بانوان به ثبت رساند.

سپهری نیا در ادامه از اعزام دختران ملایری به مسابقات فوتسال بانوان کشور خبر داد و گفت: طی حکمی از سوی هیات فوتبال استان همدان حدیث تکلو، صبا غیاثوند و عاطفه خان احمدی با درخشش خاص خود در مسابقات فوتسال بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور از آن ورزشکار ملایری

مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور از آن ورزشکار ملایری