مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-12بين الملل

مکزیک: آمریکا باید تحریم ناعادلانه و غیرانسانی کوبا را لغو کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای اینفوبائه، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رییس جمهوری مکزیک در نشستی مشترک با میگل دیاز کانل همتای کوبایی خود، - رییس جمهوری مکزیک از آمریکا خواست تا تحریم های ناعادلانه و غیرانسانی اعمال شده علیه کوبا را هر چه سریع تر لغو کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای اینفوبائه، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رییس جمهوری مکزیک در نشستی مشترک با میگل دیاز کانل همتای کوبایی خود، وعده داد که به طور فعالانه تلاش خواهد کرد تا ایالات متحده در سریع ترین زمان ممکن تحریم اقتصادی و مالی علیه این جزیره کاراییب را لغو کند.

اوبرادور تاکید کرد: به نشانه حسن نیت و اینکه همه کشور های (قاره) آمریکا برای دستیابی به برادری آمادگی دارند، با حفظ احترام این را بیان می کنم که دولت ایالات متحده باید در اسرع وقت، تحریم ناعادلانه و غیرانسانی علیه مردم کوبا را لغو کند.

رییس جمهوری مکزیک در سخنرانی خود خاطر نشان کرد که دوراهی بین ادغام با ایالات متحده یا مخالفت با این کشور باید کنار گذاشته شود.

وی تصریح کرد: زمان بررسی گزینه دیگری فرا رسیده است؛ گفتگو با حاکمان همه کشور ها و به ویژه با دولتمردان ایالات متحده و متقاعد کردن آن ها مبنی بر اینکه ایجاد روابط جدید بین کشور های کل قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک: آمریکا باید تحریم ناعادلانه و غیرانسانی کوبا را لغو کند

مکزیک: آمریکا باید تحریم ناعادلانه و غیرانسانی کوبا را لغو کند