مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:222023-02-12اجتماعي

مازندران میزبان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت


مدیرکل بهزیستی مازندران از برگزاری ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت (کاسپین) در 30 بهمن ماه الی چهارم اسفند در بابلسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، فریبا بریمانی امروز در نشست خبری بهزیستی مازندران به مناسبت برگزاری ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت (کاسپین) و آیین رونمایی از پوستر جشنواره اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد، مازندران ششمین استان و میزبان استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی است.

وی با اشاره به ایجاد کارگروه و طرحی لوگو و انجام هماهنگی های بیشتر در حوزه جشنواره، افزود: 20 مهر ماه سایت مخصوص جشنواره بارگزاری ثبت نام در جشنواره شروع و ابلاغ عوامل اجرایی جشنواره صادر شد.

بریمانی از امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه با حوزه هنری خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین جلسه مشورتی با پیشگامان تئاتر و جلسه رفع ایرادات با هماهنگی با داوران با هدف آشنایی با اهداف جشنواره تشکیل شد.

  مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اثبات توانمندی معلولان کار سختی است، گفت: اما معلولان خودباوری را به کمال می رسانند و وقتی با ابزار هنر وارد اجتماع می شوند، خانواده ها بیشتر به آن ها اعتماد می کنند و به پروسه قادرسازی توسط روانشناسان و مددکاران نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت

مازندران میزبان ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت