مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:512023-02-12اقتصادي

توسعه زیرساخت، نیاز اصلی رشد هر رشته ورزشی است


رییس هیات کشتی استان قم از افتتاح دو سالن کشتی به عنوان پایگاه استعدادیابی در رشته آزاد و فرنگی، با کمک خیرین خبر داد.

- هادی علیایی رییس هیأت کشتی استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شرط لازم برای توسعه و رشد یک رشته ورزشی گسترش و ایجاد زیرساخت مناسب است که هیات کشتی استان قم در این مقوله یکی از هیات های ورزشی پیشرو در استان قم است.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع دولتی، هیات کشتی به سمت ظرفیت موجود در سایر بخش ها از جمله حامیان مالی و بخصوص ظرفیت خیرین ورزش یار رفته تا ضعف ها و خلاهای موجود در این بخش را پر کند.

علیایی بیان کرد: در طول 22 ماه گذشته تا به امروز تعداد 12 تخته تشک به همت هیات کشتی و با بهره مندی از ظرفیت خیرین تهیه و در اختیار جامعه کشتی استان قم قرار گرفته است.

سوای یک تخته تشک که توسط استاندار استان قم تهیه و به سالن کشتی شهر جعفرآباد اختصاص یافته، بقیه موارد از سوی خود هیات و با نگاه مثبت خیرین تهیه و سالن های کشتی راه اندازی و یا تجهیز شده است.

رییس هیأت کشتی تصریح کرد: سالن شهید غلامپور، سالنی است که در تعامل با شهرداری قم به اولین پایگاه تخصصی رشته کشتی تبدیل شده و در حال حاضر به دو تخته تشک مجهز شده که با توجه به فضای موجود این سالن، فضا برای افزایش تعداد تشک نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت، نیاز اصلی رشد هر رشته ورزشی است

توسعه زیرساخت، نیاز اصلی رشد هر رشته ورزشی است