مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-12بين الملل

چین خواستار توقف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه کشور ها شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه گلوبال تایمز، مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین درحالی که آمریکا را به توقف تحریم های یکجانبه غیرقانونی و قوانین درازمدت نظامی ترغیب کرد گفت احکام قضایی نظامی دراز مدت آمریکا در راستای .

- سخنگوی وزارت امورخارجه چین در مصاحبه مطبوعاتی گفت آمریکا با سوءاستفاده از احکام قضایی نظامی طولانی مدت در سال های اخیر در مقیاس بی سابقه ای در حال گسترش اهدافش برای تحریم های غیرقانونی و یکجانبه است و باید این تحریم ها را متوقف کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه گلوبال تایمز، مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین درحالی که آمریکا را به توقف تحریم های یکجانبه غیرقانونی و قوانین درازمدت نظامی ترغیب کرد گفت احکام قضایی نظامی دراز مدت آمریکا در راستای اقدامات دولت آمریکا برای تقویت قدرت ملی و هژمونی مالی برای تقویت قلمرو قدرت فراسرزمینی درباره نهاد ها و افراد کشور های دیگر در قانون داخلی شان است.

براساس داده های مائو نینگ تا پایان سال مالی 2021، آمریکا 9 هزار و 400 تحریم و اهداف نظامی دراز مدت که شامل چین، روسیه، ایران، سوریه، کره شمالی، کوبا، فرانسه، انگلیس، آلمان و ژاپن وضع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین خواستار توقف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه کشور ها شد

چین خواستار توقف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه کشور ها شد