مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:482023-02-12اجتماعي

مازندان زیبا، زیباتر می شود/ تشکیل قرارگاه پاکسازی معابر از زباله و نخاله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رضا علیخانی در جلسه ساماندهی معابر و پوشش مازندران عاری از زباله، پیش از ظهر امروز با بیان اینکه وضعیت زباله استان به بحران تبدیل شده است، اظهار کرد: جهت ساماندهی معابر مازندران و پاک سازی سطح استان از زباله و نخاله، قرارگاه ساماندهی معابر مازندران شکل گرفت و احمدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران به عنوان مسوول قرارگاه منصوب شد.

وی از انتخاب مسوول برای هر مسیر تعیین شده مازندران جهت پاکسازی از زباله و نخاله خبر داد و افزود: مسوولان مسیر مکلف به اجرای دستورالعمل قرارگاه هستند و کوتاهی از مدیران پذیرفته نیست و با عاملان قصور نیز برخورد می شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران عاری از زباله و پاک سازی معابر و خیابان و جاده ها از منویات استاندار است، تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و راهداری مکلف به اجرای دستورالعمل هستند و همه امکانات و نیروی انسانی برای این کار باید به خدمت گرفته شود.

علیخانی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را در پویش مازندران عاری از زباله را مهم برشمرد که در این طرح از توانمندی آنها استفاده خواهد شد، گفت: جهت ارزیابی عملکرد مسئولین استانی، شهرستانی و محلی در این طرح، کمیته نظارت نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندان زیبا، زیباتر می شود/ تشکیل قرارگاه پاکسازی معابر از زباله و نخاله

مازندان زیبا، زیباتر می شود/ تشکیل قرارگاه پاکسازی معابر از زباله و نخاله