مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-12سياسي

رسانه های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: رسانه های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت که در سالن جلسات شهدای مرز معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تشکیل شد، اظهار کرد: حضور اعجاب انگیز و غیرقابل پیش بینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود گلایه مندی از شرایط اقتصادی و فشارهای معیشتی نشان از درک بالای سیاسی مردم دارد.

وی افزود: این حضور از بصیرت و اولویت سنجی مردم حکایت دارد و در حالی که نخبگان ما دچار خطای رسانه ای می شوند اما مردم در راهپیمایی های سیزده آبان و 22 بهمن نشان دادند که اولویت ها را می دانند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مسئولان باید شکرگزار و قدران این مردم باشند و فضا را تسهیل کنند و این حضور هم جای شکرگزاری دارد و هم مسئولیت زا است.

شعبانی اهمیت دیگر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را اعلام پشتیبانی مجدد از نظام اسلامی دانست و گفت: اگر چه رسانه های حوزه دشمن این حضور را سانسور و یا تحریف می کنند اما با راهپیمایی 22 بهمن این پیام داده به دنیا مصادره شد که پشت جمهوری اسلامی خالی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند

رسانه های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند