مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-12اجتماعي

بارش در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟/ جدیدترین پیش بینی هواشناسی


مازیار غلامی مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به رویه بارش سامانه بارشی جدید در استان تهران، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه های شهرستان های استان تهران، - جی پلاس؛ مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه دار است.

مازیار غلامی با اشاره به رویه بارش سامانه بارشی جدید در استان تهران، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه های شهرستان های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد 5 سانتی متر و در لواسانات 14 سانتی متر و اقدسیه 10 سانتی متر گزارش شده و در دیگر ایستگاه ها میزان بارش کم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه دار باشد و به تدریج از شدت بارش ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می یابد و این کم شدن شدت بارش از غرب استان تهران آغاز می شود و از شرق خارج می شود.

غلامی در ادامه با اشاره به سامانه بارشی دیگر اذعان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می شود که بارش های دیگری چون باران و برف به همراه خواهد داشت، اگر استان تهران را به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم کنیم در بخش شمالی شاهد برف هستیم و در قسمت جنوبی در برخی ساعات شاهد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟/ جدیدترین پیش بینی هواشناسی

بارش در تهران تا چه زمانی ادامه دارد؟/ جدیدترین پیش بینی هواشناسی