مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-12اقتصادي

تیم های امدادونجات هوایی تشکیل می شود


تفاهم نامه همکاری های مشترک میان جمعیت هلال احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو نهاد به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان هواپیمایی کشور و جمعیت هلال احمر که با هدف توسعه همکاری های مشترک انجام شد، با بیان این که فعالیت های هلال احمر، عام المنفعه و بشردوستانه است، گفت: جنس کار هلال احمر از جنس نجات جان بشریت و کاهش آلام بشری است و این خدمات بی حد و مرز است.

کولیوند با اشاره به این که برای ارائه بهتر خدمات به حادثه دیدگان، نیاز به همکاری میان سازمان ها و دستگاه های مختلف با یکدیگر است، گفت: ارائه خدمات به نیازمندان در حوادث و بحران ها با کمک سازمان هواپیمایی کشور، با سرعت بیشتری انجام می شود.

رییس جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به همکاری مشترک میان این جمعیت و سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم اربعین حسینی گفت: هر زمان که بحران وجود داشته، گره کار با کمک این سازمان حل شده است.

در بحران های اخیر در زلزله های خوی، ترکیه و سوریه و در بدترین شرایط پروازها هماهنگ شد و اولین هواپیمایی که در ترکیه و سوریه بر زمین نشست، هواپیمای ایران بود.

در ادامه محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشور نیز گفت: ظرفیت جمعیت هلال احمر بزرگ و میلیونی است که باید از این ظرفیت برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های امدادونجات هوایی تشکیل می شود

تیم های امدادونجات هوایی تشکیل می شود