مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-12سياسي

ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می بالد


جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می بالد، گفت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی حسینیه ستاد فرماندهی سمنان، ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: دشمنان چهار دهه است که علیه ما دسیسه می کنند و هر بار با حضور مردم این توطئه ها خنثی می شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد، ابراز کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن به خیال خودش دنبال نشانه گرفتن جایگاه ولایت فقیه بود.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه چیزی که دشمنان به خوبی می دانند این است که ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می بالد زیرا امروز انقلاب اسلامی در فرای مرزها نیز حضور پررنگی دارد، تاکید کرد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن 1401 سیلی محکم بر یاوه گویان بود که فکرهای اشتباهی در قبال ملت ایران کرده بودند.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود در صحنه ها نشان داده که تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است، گفت: تمام فتنه ها و برنامه ریزی های دشمن دقیق، اما محاسباتشان غل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می بالد

ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می بالد