مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-12اقتصادي

افزایش تعرفه مراکز ورزشی شهرداری تهران برای سال 1402


اعضای شورای شهر تهران تعرفه استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را برای سال 1402 افزایش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه نوبت عصر امروز شورای شهر تهران بررسی لایحه بهای خدمات مراکز ورزشی شهرداری تهران برای سال 1402 روی میز بررسی قرار گرفت و اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از بررسی های انجام شده در شورای شهر تصمیم گرفته شد که بهای خدمات مجموعه های ورزشی شهرداری تهران بر اساس مبنای تعرفه های دولتی یعنی اداره کل ورزش و جوانان باشد، گفت: ما پیشنهاد دادیم که تعرفه های شهرداری تهران به تعرفه اماکن ورزشی دولت نزدیک شود.

چرا که موجب کاهش تخلفات بهره برداران شده و همچنین به دلیل کم بودن بهای خدمات مربیان تراز اول برای آموزش در این مجموعه ها استقبال نکردند.

وی با بیان اینکه تعرفه های دولتی حتما در سال آینده بین 30 تا 40 درصد افزایش خواهد داشت، اما ما تصمیم گرفتیم که تعرفه خدمات مراکز ورزشی شهرداری تهران در سال 1402 بر اساس تعرفه سال 1401 دولت باشد، گفت: با این تصمیم باز هم 30 تا 40 درصد قیمت مان از قیمت اماکن ورزشی دولتی پایین تر است.

اوجاقی با بیان اینکه دولت اماکن ورزشی اش را درجه 1، 2 و 3 تقسیم بندی کرده اما مراکز ورزشی شهرداری تهران را درجه 2 و 3 محسوب کردیم، اظهار کرد: تعرفه بسیاری از استان های محروم در کشور از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه مراکز ورزشی شهرداری تهران برای سال 1402

افزایش تعرفه مراکز ورزشی شهرداری تهران برای سال 1402