مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:572023-02-12اجتماعي

بارش برف در پایتخت تا صبح فردا ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه


مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به بارش برف در پایتخت تا صبح فردا گفت: احتمال سقوط بهمن در جاده ها وجود دارد لذا شهروندان از صعود به ارتفاعات و مسافرت جدا خودداری کنند.

- مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه های شهرستان های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.

وی گفت: انتظار می رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه دار باشد و به تدریج از شدت بارش ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می یابد و این کم شدن شدت بارش از غرب استان تهران آغاز می شود و از شرق خارج می شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران اضافه کرد: تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد 5 سانتی متر و در لواسانات 14 سانتی متر میزان بارش برف گزارش شده و در دیگر ایستگاه ها میزان بارش کمتر بوده است.

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان تهران می شود غلامی در ادامه با اشاره به سامانه بارشی دیگر بیان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می شود که بارش های دیگری چون باران و برف به همراه خواهد داشت که در بخش شمالی استان تهران شاهد برف و در قسمت جنوبی در برخی ساعات شاهد بارش برف و در بخش دیگر شاهد بارش باران خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در پایتخت تا صبح فردا ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه

بارش برف در پایتخت تا صبح فردا ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه